problem :/

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 10 Mar 2005, 14:50:14 CET

On Thu, Mar 10, 2005 at 01:08:48PM +0100, odi w nowe.pl wrote:
> Dyski polaczone sa raidem sprzetowym

Jaki kontroler ? Moze kabel masz nie tkai jak trzeba, moje miały
skrętkowy z terminatorem.

Michałem doswiadczenia z ibm 235 i 245 z kontrolerami (moduł ips)
z raid5 i chodziło to to szybko.

Równie dobrze działało to to z adaptec 2120S bez bateri z 64 mb ramu w
serwerze składak.

Równie dobrze dell power edge 4500 (chyba) z kotrolerem megaraid.

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba