saned i xscanimage czyli skanowanie po sieci ( również problem z GIMP-em)

Przemek Iskra sparky w sparky.homelinux.org
Czw, 10 Mar 2005, 22:32:53 CET

On Thu, Mar 10, 2005 at 01:54:57AM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> close(5)                                = 0
> read(0,
to samo mam, chciałem na Ac sieciowo po loopbacku skanować i to samo
jest... przy pomocy netcat'a nasłuchiwałem na porcie saned'a i efekt
jest taki ze xscanimage nie wysyła zapytania do serwera
scanimage działa, miałem się już kiedyś przyjrzeć źródłom ale nie miałem
czasu a potem zapomniałem
a z gimpem to usuń jego konfigi i odpal od nowa, niestety konfiguruje on
saned'a jedynie przy pierwszym uruchomieniu...

a problem rozwiązałem na razie tak że zmieniam uprawnienia w
/proc/bus/usb/<urządzenie> +rw dla userów, ale wolałbym to przez
wtyczkę sieciową zrobić

nie wiem czy to ma znaczenie ale jest to Canon LiDe 20, też na plusteku

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW.......ca.docs.pld-linux.org