saned i xscanimage czyli skanowanie po sieci ( również problem z GIMP-em)

Przemek Iskra sparky w sparky.homelinux.org
Czw, 10 Mar 2005, 23:04:39 CET

On Thu, Mar 10, 2005 at 10:54:57PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia czwartek, 10 marca 2005 22:32, Przemek Iskra napisał:
> Czyli xscanimage w Ra jest skopany? Zadziałał mi ten z sane-frontends-1.0.10
z Ra ? nie wiem, wiem że ten xscanimage z Ac jest do D*, a konsolowy
scanimage z tego samego frontends działa ok, nie wiem jaka wersja, ale
ta z ftp'a z main

> Usuwanie konfigów Gimpa raczej tu nie ma znaczenia.
tak, racja... na czas odpalania trzeba by wywalić konfigi sane

> Takie coś działa mi na Ra z sane-{back,front}ends-1.0.8. Zaraz potrenuję,
> czy uda mi się zrobić coś na Ac, ale to już będzie po sieci.
> Natomiast jeśli chodzi o ustawienia praw dostępu, to mam tylko ustawione +rw
> dla /dev/usb/scanner0. Nie mam nic zmienianego w /proc/bus/usb/*
kernel 2.4 ?
ja 2.6, tam już niema /dev/* tylko bezpośrednio

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW.......ca.docs.pld-linux.org