spamassassin i KMail

Pią, 11 Mar 2005, 00:34:30 CET

Osóbka znana jako Maciej Paszta, wystukała:

> Hmm no wiec u mnie jest tak:
> Jezeli sobie oznacze wiadomosc jako spam, to nic sie nie dzieje, dopoki
> nie wybiore Apply Filters.

To u mnie jest lepiej: jak kliknę "Fitr Oznacz jako spam" to się
automagicznie przenosi do folderu, który zdefiniowałem jako przechowujący
SPAM.

> A ja ucze mojego spamassasina zapisujac
> gdziekolwiek spam a potem:
> sa-learn --mbox --spam <zapisana wiadomosc>

Oki, tak pewnie będzie...

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)