spamassassin i KMail

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Pią, 11 Mar 2005, 18:52:03 CET

Dnia piątek 11 marzec 2005 10:06, Charles napisał:
> Teraz mam annoyance-filter (ustawiony przez wizard w KMail) i jest super :)

wlasnie wlasnie, ja po reinstalu zauwazylem ze mi bogofilter (wczesniej
uztywany przeze mnie)  juz nie dziala (testowalem okolo tygodnia i nic sie
nie nauczyl, dostawalem nonstop te same wiadomosci)
teraz przerzucilem sie na spamasassin i tez lipa, a systematycznie oznaczam
recznie jako spam niechciane wiadomosci :(
chcialem sprobowac ten annoyance ale nie wiem jak sie paczka nazywa w
poldku :/