Jak uczyć spamassassina?

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Sob, 12 Mar 2005, 17:43:25 CET

On 2005-03-12 17:14, Łukasz Maśko wrote:
> Co robię nie tak? Może gdzieś popełniam błąd "taktyczny"? Spamassassina
> wziąłem z dystrybucji, nie konfigurowałem go jakoś specjalnie :-/ Na co
> zwrócić uwagę?

Czytać dokumentację :-) SpamAssassin sam zacznie rozpoznawać mejle gdy
uprzednio nauczysz go tego, podając przykłady 200 wiadomości będących
spamem i nie będących nim.

Sam jestem w trakcie nauki SpamAssassina:
pawel w arrakis:~$ sa-learn --dump magic | grep am
0.000          0         68          0  non-token data: nspam
0.000          0         17          0  non-token data: nham

Więcej informacji znajdziesz na stronie projektu:
http://wiki.apache.org/spamassassin/BayesInSpamAssassin
http://wiki.apache.org/spamassassin/BayesNotWorking

--
Strona domowa: http://www.zaskorski.net # JabberID: pmz w jabber.org