programowanie w C w moim PLD

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Sob, 12 Mar 2005, 19:16:59 CET

Dnia 12-03-2005, sob o godzinie 18:49 +0100, Michal Kochanowicz
napisał(a):

> A do nauki nie wystarczy VIM i cc? Przynajmniej bedziesz faktycznie
> uczył się języka a nie środowiska.

Michał ma rację. Jeżeli rzeczywiście macie jakieś podstawy podstaw nie
tyle samego języka co ogólnie pojętego programowania to wystarczy Ci
jakiś prosty edytor tekstu i kompilator. Na tym etapie nie musicie nawet
wiedzieć czym jest Makefile ;-)

HINT: do skompilowania prostego "hello worlda" wystarczy Ci polecenie:

gcc -o program program.c

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer