programowanie w C w moim PLD

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 13 Mar 2005, 10:15:32 CET

Sylwester Gruszka wrote:

>"kwadraty.c:2:19: conio.h: Nie ma takiego pliku ani katalogu"
>w linuksie nie uzywa sie conio.h?? jest cos innego zamiast tego?

Jest jakaś biblioteka symulująca  conio, UConio-devel pakiet się nazywa,
nie używałem więc więcej nic nie powiem.
Jeśli to ma być natywne rozwiązanie, użyj np. ncurses.

>jezeli tak to programy napisane pod linem nie beda kompatynilne z
>windowsowymi :/ tzna trzeba bedzie przepisywac kod
>--czego uzywac zamiast conio.h i scanf... i printf.... i getch... ????

scanf, printf, getch to nie conio tylko stdio!

Czyli prawdopodobnie nie:

#include <conio.h>

ale

#include <stdio.h>

ethanak

PS. zresztą wrzuć mi na priva ten program, zerknę i powiem dokładniej bo
i tak się nudzę :)