programowanie w C w moim PLD

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Nie, 13 Mar 2005, 12:54:36 CET

Dnia niedziela 13 marzec 2005 11:34, Michal Koziorowski napisał:

> Oj daj spokoj :) Mogl napisac jeszcze gorzej.

echhhh nie rozumiem dla czego tak sie wszyscy rzucaja jak gdzies napisze
linuch albo lin :\ bycmoze dla was to obrazliwe alo cos (juz raz na #pldhelp
tez sie ktos czepial), ale pytam: O CO WAM Z TYM CHODZI? nie chce mi sie
pisac "linuksem" ani "linuxem" bo krocej jest "linem" i mozecie mi wierzyc
lub nie ale windowsa tak samo nie lubie jak wy i caly ten watek zostal
spowodowany tym, ze za wszelka cene chcialem w linuksie ( a niech raz wam
bedzie :P) programowac.

a co do rdate... wlasnie to jest moj osobny problem, niezaleznie od tego czy
pobieram czas z internetu czy nie (a strefe mam ustawiana na ta z warszawa)
to mam zegarek godzine do przodu wzgledem biosu.