programowanie w C w moim PLD

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 13 Mar 2005, 16:03:17 CET

Sylwester Gruszka wrote:

>yyyyyy to ja nic o zadnych regulach nie wiedzialem.

To zanim się na jakąś listę pisze - wypadałoby się zapoznać z
obowiązującymi zwyczajami.
Poza tym przestań jęczeć w stylu "yyyyyy" - jak lubisz to sobie postaw
phpBB albo soć w tym stylu i tam się wypowiadaj na temat wstrętnych
brzydali na liście. Tu Twoje jęki mało kogo interesują.

> i w dalszym ciagu dziwi
>mnie ze "lin" to brzydkie slowo czy obelga :P
>ale zostawmy to bo sie zofftopikowalismy, sprobuje sie dostosowac jak wam
>zalezy

Nie 'nam zależy' ale zależy każdemu. To nie jest miejsce dla inwektyw.

ethanak (który purystą językowym nigdy nie był)

PS. Jeśli masz problemy ze zrozumieniem słowa "inwektywa" polecam
nabycie drogą kupna słownika wyrazów obcych.