Efektywny podział łacza ...

Jarek Poplawski domat w klub.chip.pl
Pon, 14 Mar 2005, 09:12:46 CET

Michał Cyganik wrote:

> Witaj pld-users-pl!
>
> Wiem ze temat juz obstukany nba setne strony... ale mimo wszystko
> proszę o pomoc ;-) szukam jakiego skryptu ktory by pobierał dane z
> /etc/hosts/ ubzdurałem, sobie cos takie:
> $TC filter add dev $DEV1 protocol ip parent 2:0 handle 0x$LICZNIK fw flowid 2:$LICZNIK" >> $PLIK
Tu  błąd: ".

> No ale niedziała to najlepiej, jka by ktops mogl w to zajrzec i ew.
> podopwiedziec co zmienic ;-) lub ew. jestem otwarty nba inne
> propozycje....

Poza tym, wszystko wskazuje, że skrypt powinien działać, o ile:
- ustawiony jest routing na DEV1 i DEV2,
- nie ma ruchu przez DEV1 lub DEV2 bezpośrednio z tej bramy.

Trochę trudno coś podpowiadać, jeśli nie wiadomo jakie są
objawy "niedziałania najlepiej" i np. liczby obsługiwanych
adresów.

Jarek P.