"Who's using PLD?"

Michal Lubecki Michal w Lubecki.oswiecenia.NET
Pon, 14 Mar 2005, 11:33:36 CET

Witaj The

W Twoim liście datowanym 13 marca 2005 (21:57:33) można przeczytać:

TU> linuxcounter czegoś podobnego nie ma?

chyba pld występuje tam jakio "others"

TU> nie chodzi o konkretne komputery, tylko o firmy gdzie pld po prostu
TU> się wdraża.
TU> konkretne komputery - to by się po prostu szybko znudziło ;)
TU> i niewiele mówi o "wielkości" dystrybucji...

 więc kiedy mogę liczyć na pierwsze wpisy ? ;)

--
Pozdrowienia,
Michal                       mailto:Michal w Lubecki.oswiecenia.NET