"Who's using PLD?"

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 14 Mar 2005, 11:36:04 CET

The Undefined napisał(a):

>[...]
>

>tym niemniej fakt używania PLD u Jasia, choćby to był jego główny
>komputer to nieco mniej niż fakt używania PLD w jakimś urzędzie(a o tym
>że robi jedynie jako podstawka pod klawiaturę i crashtest dla guziczka
>reset nikt już nie musi wiedzieć ;)

Znakiem tego fakt iż Jasio Muzykant używa PLD w domciu do zapisania
sobie nutek nowego utworu[1], który po wydaniu na krążku osiąga
milionową sprzedaż jest mniej ważny niż fakt, iż pani sekretarka w
Głównym Urzędzie d/s Przelewania z Pustego w Próżne używa PLD jedynie
jako odpalacza do OpenOffice?

Znakiem tego fakt iż Jasio GNUtkowski używa PLD w domciu do pracy nad
najnowszym swoim OS-owym arcydziełem jest mniej ważny, iż fakt że owa
pani sekretarka raz na jakiś czas odpala Firefoxa żeby wejść na czat
onetu i pogadać z psiapiółkami w czasie, gdy powinna zająć się raczej
robotą?

ethanak

[1] w chwili obecnej raczej wątpliwe, jako że denemo ma problemy
egzystencjonalne przy rozmowie z lilypondem, a o pisanie bezpośrednio w
musicTeXu Jasia nie podejrzewam.