"Who's using PLD?"

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 14 Mar 2005, 15:21:06 CET

On Mon, Mar 14, 2005 at 01:37:18PM +0100, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Rozumiem, że to przejęzyczenie - ja uważam, że często znacznie więcej.
dla nas - wiecej, bo ten Jasio w koncowym stadium zostanie developerem i
bedzie odwalac czarna robote ;)
ale szefostwa w firmie nie przekona 10 Jasiow, chocby nie wiem jak
haxorskich.
Predzej 10 "firm" gdzie jest pld "wdrozone"(a do czego jest wdrozone nie
trzaba juz opisywac ;)

> W urzędach decyzje są odgórne - użytkownik, nawet, jeśli coś działa źle,
> sam zmienić tego nie może.
> Fakt używania systemu na stacji urzędnika, nie świadczy o jakości
> oprogramowania lecz o preferencjach kierownictwa.
> Zdaję sobie sprawę, że to te preferencje mogą świadczyć o jakości.
> Natomiast bezpośrednie kryterium, to właśnie ilość użytkowników,
> świadomie KORZYSTAJĄCYCH.
mowisz o uzytkowniku "pojedynczym", czy bardziej "firmowym"?
dla przecietnego luserka - nie ma znaczenia wielkosc "duzych" wdrozen.
On i tak bedzie sobie sam radzil z problemami i dla niego lepiej jak
systemu uzywaja inni uzytkownicy.
ale dla firm, srednio komputerowych "szefow" (przynajmniej takich z
jakimi ja sie spotkalem) licza sie wdrozenia w podobnych
"przedsiebiorstwach".
ale ja tam sie nie znam..

> A wycisnąłem z PLD sporo więcej mam wrażenie, niż to standardowo robi
> się w urzędach (co też jest standardem, "workstation", to teoretycznie
> więcej, niż "desktop", ale praktyka i teoria mocno się tu rozjeżdżają).
ano.
i tak juz jest ;)
tylko ze o ile pojedynczy uzytkownik moze sobie zezwolic na grzebanie,
eksperymentalne wersje czegos tam.. to w firmie to juz jest nie do
pomyslenia i "ma dzialac".

> Tak naprawdę, to rozumiem, że do przekonywania szefów to lepsze są
> "wdrożenia", a nie użyteczność.
> Rzeczywiście dla kerownika autorytetem bywa tylko inny kerownik i ch...
> im na biurka.
:)

> Gdybyście jednak kiedyś chcieli pozbierać informacje, co można robić
> przy pomocy PLD Linux Distribution (versus kto i gdzie), to spróbuję
> znaleźć coś ciekawego.
jak "co robic"? wszystko mozna robic.
;)

--