programowanie w C w moim PLD

Przemek Iskra sparky w sparky.homelinux.org
Pon, 14 Mar 2005, 20:32:31 CET

On Mon, Mar 14, 2005 at 08:26:26PM +0100, Michal Koziorowski wrote:
> Michal Chruszcz napisał(a):

> Hehe. A moj nauczyciel od c++ zeby wyniki zostawaly na ekranie robi cos
> takiego
> system("pause"); :)
heh, to jeszcze nic, mój na dodatek mówił że to jest OK, mimo że w
notatkach bardzo wyraźnie napisał aby nie używać funkcji ani poleceń
zależnych od architektury/systemu

przynajmniej tyle dobrze że robiliśmy w dev-c++, bo gdyby w narzędziach
.NET to chyba bym świta dostał... :D :P

zaraz... przecież mi to już nie grozi, już za późno żebym świra dostał
:P (:

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW.......ca.docs.pld-linux.org