programowanie w C w moim PLD

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Pon, 14 Mar 2005, 23:08:03 CET

Dnia poniedziałek 14 marzec 2005 10:19, Daniel Mróz napisał:

> AFAIR plik z kluczem trzeba umiescic w katalogu domowym uzytkownika i
> dopiero wtedy odpalac Builder. RTFM.
>

> Pozdrawiam
> Beorn

no tak ale jak ma ten plik wygladac? ja nie dostalem w majlu pliku tylko
klucz:
(senk ju for redzistrejszyn...balbla)

Software Registration Account: gruszex

Serial Number is q45v-bq6yg-22u2e
Authorization Key is eqh-kpk

(...blabla)

plik z kluczem dostalem do programu BuilderX ktory to program kiedy sie o
niego pytal mial opcje "browse" i sobie go wskazalem a tu... (slowo na
"d" :P )