Valknut i rozkr(z)aczanie sie glibc...

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Pon, 14 Mar 2005, 23:53:55 CET

czesc, teraz mam nowy problem:
-------------------------------
$ valknut
valknut: Symbol `_ZN7CSocket9m_TrafficE' has different size in shared object,
consider re-linking
Checking xml version ...
Compiled for '20616' using '20616'
Checking dclib version ...
Using '0.3.5'
Checking Qt (TM) version ...
Compiled for '3.3.3' using '3.3.3'
Checking Qt (TM) privates ...
private test ok !
*** glibc detected *** malloc(): memory corruption: 0x081d4fb0 ***
Przerwane
$
----------------------------------

teraz widze takze na poczatku "Symbol `_ZN7CSocket9m_TrafficE' has different
size in shared object," ale wczesniej chyba tego nie mialem, natomiast to "
*** glibc detected *** malloc(): memory corruption: 0x081d4fb0 *** " mialem i
nie wiem o co chodzi :(

probowalem reinstall i nic (pomijajac ze jakies zaleznosci byly niespelnione i
ze z poldka niewiele sie z tym dalo zrobic bo -upa nie daje zadnych efektow)

o probach instalacji valknuta z netu juz nie wspomne... teraz to sie nazywa
jakos inaczej (chyba dclib-gui czy cos) ale nie wazne jak bo i tak wymaga
pliku ktory na rpmseek znalazlem tylko w jednej paczce i to do jakiegos
innego systemu (instalacja paczki wymaga instalacji innych paczek wiec olalem
- zainstlaowalem z nodeps i oczywiscie nic z tego jak sie mozna bylo
spodziewac)

po napisie "consider re-linking" wnioskuej ze jesli ktos by mi zbudowal z cvsa
to by mi w koncu zadzialalo i bylbym bardzo wdzieczny ;) sma nie zbuduje bo
niestety jestem amator i sie nie znam :P