HFSC patch

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 15 Mar 2005, 13:31:41 CET

On Mon, 14 Mar 2005, Bartłomiej Niedziela wrote:
> czy ktos z grupowiczow korzysta z patchy hfsc z i.NET...

Jeszcze nie, ale mam zamiar. Trochę mnie odrzuca
konstrukcja tych skryptów i ich skomplikowanie.
Też chętnie bym poznał, kogoś kto używa tego na PLD.

> czy jest to stabilne i z jakim kernelem...

W PLD AC działa to prawie od 'strzału', znaczy kernel (2.6.8-4)
jest już zapaczowany, tylko iproute2 to co jest a AC nie działa,
trzeba sobie zbudować z CVS Revision: 1.130, wtedy tc qdisc add i show
wydają się działać. Narazie nie miałem więcej czasu na 'badania'. :)

--
pzdr
Stacho Pal