Openoffice-1.4 i calc

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Wto, 15 Mar 2005, 20:41:18 CET

Ostatnio postanowiłem porobić parę wykresów w calcu. No i się okazało, że o
ile wstawić to się da, to wszelakiego rodzaju późniejsze edycje tychże
wykresów (cokolwiek, zmiana grubości linii, dodanie linii trendu) powodują
pad calca. Oprócz tego jeśli próba dodania linii trendu nie spowoduje padu
calca, to jednak ta linia się nie pojawia na wykresie.
Chciałem zapytać, czy ktoś może to potwierdzić i czy obserwujecie podobne
objawy. Zgłoszenie na bugs już niby dałem, ale nie zaszkodzi i tutaj spytać.
Pozdrawiam.
--
Piotr Wawrzyniak
JabberID: piti w jabber.uznam.net.pl