TEX

Adam Skucinski Adam.Skucinski w fuw.edu.pl
Wto, 15 Mar 2005, 22:22:57 CET

On Mon, 14 Mar 2005 niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl wrote:

> Ja tam doszedłem do wniosku, że szybciej mi pójdzie z TeXLive. Wywaliłem
> TeXa z PLD i zaciągnąłem tego z TexLive.

Zaraz, zaraz: uruchomiłem texconfig, ustawiłem na czuja parametry (plus
wymiary a4 dla generowanie dokumentów) i tyle. Wszystko pięknie się
techuje. Mam oczywiście tetexa z PLD. Nic więcej nie musiałem
konfigurować. W czym problem?

pozdr.

adam