problem z niektorymi aplikacjami....

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 16 Mar 2005, 16:00:35 CET

blekot w kolko blekot]$snns
Warning: Cannot convert string "7x13bold" to type FontStruct
Warning: Unable to load any usable ISO8859 font
Warning: Unable to load any usable ISO8859 font
Error: Aborting: no font found

[blekot w kolko blekot]$vncviewer
VNC viewer version 3.3.7 - built Oct 10 2004 03:49:18
Copyright (C) 2002-2003 RealVNC Ltd.
Copyright (C) 1994-2000 AT&T Laboratories Cambridge.
See http://www.realvnc.com for information on VNC.
Warning: Unable to load any usable ISO8859 font

Nie odpalaja mi sie aplikacje, które korzystaja natywnie z iksów.
Fonty sa zainstalowane, xfs rowniez. Ac aktualne. Strace niewiele mowi.

X11-fonts-75dpi-6.8.2-1
X11-fonts-100dpi-6.8.2-1
X11-fonts-75dpi-ISO8859-2-6.8.2-1
X11-fonts-100dpi-ISO8859-2-6.8.2-1
X11-fonts-6.8.2-1
X11-fonts-100dpi-ISO8859-1-6.8.2-1
X11-fonts-75dpi-ISO8859-1-6.8.2-1
X11-fonts-base-6.8.2-1
X11-fonts-utils-6.8.2-1
X11-xfs-6.8.2-1

To komputer uczelniany. W domu nie mam problemów.

Any ideas?
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:0x3C1FB   Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics