t:t:t:t:

Karol kwaazi w poczta.onet.pl
Śro, 16 Mar 2005, 16:30:31 CET

Witam,
Jestem zupełnie początkującum użytkownikiem, Bardzo spodobało mi się PLD
live i postanowiłem zainstalować PLD. Kłopot pojawił się już na
początku, mianowicie po zabootowaniu najpierw pjawia mi się logo, ale
potem wyskakują mi trzy linijki zapełnione miejwięcej takimi znakami t :
t: t:  itd. Oczywiście dalej nic już nie mogę zrobić? Zmieniony napęd CD
też nie poprawia sytuacji, płytka instalacyja na innej maszynie działa
poprawnie.Dlatego być może to wina sprzętu
Duron 800
Płyta głowna: K7S5A
Niestety w google nie udało mi się znaleść odpowiedzi jak rozwiązać ten
problem . Proszę o wyrozumiałość (dla amatora) i pomoc.