X11, radeon, LCD - jak to ruszyć?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 16 Mar 2005, 18:55:34 CET

On Tue, 15 Mar 2005, Michał Łukaszek wrote:

> 1. Wykosić z xorg.conf moduł speedo

Wyrzuciłem - choć wiadomo że to nie to jest przyczyną...

> 2. Wczytać moduły do agp (u mnie na kt400 jest to via_agp, u ciebie zapewne
> nvidia_agp) oraz moduł radeon.

root w pingwin /lib/modules/2.4.29-grsec/kernel> find -iname "*agp*"
./drivers/char/agp
./drivers/char/agp/agpgart.o

Oprócz tego jest jeszcze radeon.o
Oba załadowałem - i skutek nadal ten sam.
Przy okazji zajrzałem do kernel.log - tam przy starcie Xów pojawia się taki
kwiatek:

[drm:radeon_unlock] *ERROR* Process 14109 using kernel context 0

Tak gwoli jasności - grsecurity nie jest uaktywnione.

Jakieś inne sugestie? Bo wkurza mnie fakt że nie mogę w domu używać linuxa
:(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004