problem z niektorymi aplikacjami....

BeCe boski_cinek w o2.pl
Śro, 16 Mar 2005, 19:28:17 CET

Lukasz Glebicki napisał(a):
> [...]
>
> Nie odpalaja mi sie aplikacje, które korzystaja natywnie z iksów.
> Fonty sa zainstalowane, xfs rowniez. Ac aktualne. Strace niewiele mowi.
>
> X11-fonts-75dpi-6.8.2-1
> X11-fonts-100dpi-6.8.2-1
> X11-fonts-75dpi-ISO8859-2-6.8.2-1
> X11-fonts-100dpi-ISO8859-2-6.8.2-1
> X11-fonts-6.8.2-1
> X11-fonts-100dpi-ISO8859-1-6.8.2-1
> X11-fonts-75dpi-ISO8859-1-6.8.2-1
> X11-fonts-base-6.8.2-1
> X11-fonts-utils-6.8.2-1
> X11-xfs-6.8.2-1
>
> To komputer uczelniany. W domu nie mam problemów.

Mialem podobny problem tyle, ze chyba z xkeycaps. Pomoglo doinstalowanie
czcionek. Porowonujac twoja i moja liste widze, ze mam jeszcze:

X11-fonts-ISO8859-1-6.8.1-2
X11-fonts-ISO8859-2-6.8.1-2

Sprawdz - moze to wlasnie to. Jezeli tak, to w ramach wdziecznosci za
pomoc pomecz developerow zeby to dodali do jakichs zaleznosci:).

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"