Problem z OpenOffice na i586.

tligocki@skawina.com.pl tligocki w skawina.com.pl
Pią, 18 Mar 2005, 08:37:18 CET

Dnia Tue, 15 Mar 2005 23:56:11 +0100, Miesiu <linux_mdk w wp.pl> napisał:

> Ja ściąnełem StarOffice 8 beta (www.sun.com/download) i działa OK-
> jedynie kiepsko się drukują texty robione konturem (bez wypełnienia).

Gratuluję. U mnie jest transfer rzędu 3 kB/s i zerwał mi się już dwa razy
po około 70 MB, a mozilla-firexof nie podejmuje mi zerwanego downloadu,
choć do 202 MB jeszcze daleko.

> Polecam - wyglądem nie różni się od OO lecz szybkością choćby
> uruchomienia bardzo.  Faktycznie ten OO to wersja testowa SO.

A testowałeś OpenOffice BETA 1.9.83-1
(http://www.ux.pl/openoffice/?page=download)?

PS. Czy Twój e-mail sugeruje używaną aktualnie dystrybucję?

--
Pozdrawiam,
Tomek L.