[ntg] Czarno-białe bootowanie

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 20 Mar 2005, 00:49:17 CET

On Sat, Mar 19, 2005 at 10:22:10PM +0100, Marcin Król wrote:

> Spotkalem to nie raz na starych kompach i na ile udalo mi sie ustalic,
> byla to zazwyczaj wina karty graficznej (w 99% przypadkow S3). Tylko raz
> spotkalem to na karcie tridenta, i tylko w tym jednym wypadku wymiana
> karty nie dawala rezultatu, nawet system byl b/w w calosci :)
hm..
u mnie czasami się to zdarza nawet na p4 1.5ghz, karty geforce2MX ;)

osobiście podejrzewam problemy z komunikacją z monitorem w momencie
startowania systemu, przez które karta przełącza się w jakiś tryb mono.
ale dlaczego/jak... nie mam pojęcia ;)
w każdym razie po restartcie problem znika. zresztą - w momencie startu
linuksa/windows - także pojawiają sie kolorki ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała