STR

Nie, 20 Mar 2005, 20:57:29 CET

On Sunday 20 of March 2005 21:20, Sylwester Gruszka wrote:
> czy w pld da sie uspic komputer w tryb "suspend to ram" ??
Da aczkolwiek mało komu się udaje. U mnie na x86 nie działało poprawnie
(poważne zwisy przy resume), na ppc działa doskonale (używam bez przerwy).
adasi mnie przekonał i od tej pory wolę to ram niż to disk :)

> jak nie to czy da sie "suspend to disk" a jak nie to jakas hibernacja czu
> cus??
Na x86 udało mi się uzyskać za pomocą łatki swsusp2 (nawet przy modularnym
IDE). W jajkach PLDowych na x86 nie uda się tego uzyskać (ide w modułach,
swsusp kernelowy nie umie sobie poradzić z modułami).

> chcialbym zeby dzialo sei to po nacisnieciu przycisku power na obudowie
Można to uzyskać przez demon acpid.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/