Bezwzględny reset zdalnej maszyny - jak?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 21 Mar 2005, 11:01:16 CET

On Sun, Mar 20, 2005 at 11:33:01AM +0100, Michał Panasiewicz wrote:

> problem jak akurat pójdzie ta robiaca za router przy jednym łaczu :/

Nie, no.  U nas jest wszystko przemyślane. :-D

1. są dwa łącza, od dwóch providerów
2. na interfejsie z głównym łączem od nadrzędnego providera siedzą
3. maszyny (jedna to nasz router brzegowy, pozostałe dwie na tym interfejsie
przyjmują tylko awaryjne połączenia SSH).

Jedynie niezależnego zapasowego zasilania nam brakuje :-(

Pozdrowienia,
	Jacek