Brak... kursora?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 21 Mar 2005, 15:53:46 CET

Właśnie instaluję sobie od zera AC na workstacji. Zainstalowałem już
wszystko konsolowe, tylko takie dziwadło mi się zrobiło - na wszystkich
konsolach poza pierwszą nie mam kursora. Po prostu nie mruga podkreślenie.
Pisać można pod warunkiem, że się dopisuje na końcu. Ale jak chcę coś
poprawić (również vim), to robi się kiepsko. Na laptopie, gdzie też mam AC,
czegoś takiego nie mam.

Spotkał się ktoś z czymś takim? Jak toto wyleczyć?
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\