STR

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 21 Mar 2005, 17:09:16 CET

On Sun, 20 Mar 2005, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Na x86 udało mi się uzyskać za pomocą łatki swsusp2 (nawet przy
> modularnym IDE). W jajkach PLDowych na x86 nie uda się tego uzyskać (ide
> w modułach, swsusp kernelowy nie umie sobie poradzić z modułami).

eeee - herezje siejesz...
Używam tego na laptopie z beznadziejnym chipsetem (SiS - bleeee), gdzie o
STR nie mam nawet co myśleć. Działa pięknie na standardowym PLD-owskim
kernelu.
Uwagi:
- przed zrobieniem "hibernate" trzeba zrobić "Alt+Ctrl+Fx", żeby nie mieć
  aktywnego ekranu w X-ach. Inaczej to działa trochę mało stabilnie (1:3
  skuteczność usypiania)
- ponownie trzeba załadować moduł psmouse po resume
- ponownie trzeba pobrać IP, jeżeli używa się dhcp.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost