STR

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 21 Mar 2005, 17:21:28 CET

Dnia poniedziałek, 21 marca 2005 17:09, Paweł Gołaszewski napisał:
[...]
> eeee - herezje siejesz...
> Używam tego na laptopie z beznadziejnym chipsetem (SiS - bleeee), gdzie o
> STR nie mam nawet co myśleć. Działa pięknie na standardowym PLD-owskim
> kernelu.
> Uwagi:
> - przed zrobieniem "hibernate" trzeba zrobić "Alt+Ctrl+Fx", żeby nie mieć
>   aktywnego ekranu w X-ach. Inaczej to działa trochę mało stabilnie (1:3
>   skuteczność usypiania)
> - ponownie trzeba załadować moduł psmouse po resume
> - ponownie trzeba pobrać IP, jeżeli używa się dhcp.
Mogę poprosić na priva o jak najdokładniejsze info jak to osiągnąłeś? Też
mam laptopa z SiS-em (Actina) i marzy mi się hibernate. Próbowałem sam z
tym walczyć - bezskutecznie :-( Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\