STR

Pon, 21 Mar 2005, 17:27:29 CET

On Monday 21 of March 2005 17:09, Paweł Gołaszewski wrote:

> eeee - herezje siejesz...
> Używam tego na laptopie z beznadziejnym chipsetem (SiS - bleeee), gdzie o
> STR nie mam nawet co myśleć. Działa pięknie na standardowym PLD-owskim
> kernelu.
rpm -q kernel

> Uwagi:
> - przed zrobieniem "hibernate" trzeba zrobić "Alt+Ctrl+Fx", żeby nie mieć
>   aktywnego ekranu w X-ach. Inaczej to działa trochę mało stabilnie (1:3
>   skuteczność usypiania)
Od tego jest opcja w skrypcie od suspendowania to disk (co prawda ja wolę
własne skrypy).

> - ponownie trzeba załadować moduł psmouse po resume

> - ponownie trzeba pobrać IP, jeżeli używa się dhcp.
Nie zawsze trzeba.

W jaki sposób resumujesz z IDE będącego w modułach? Kernel robi resume _zanim_
zajmie się initrdem. Wyjaśnij.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/