STR

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 21 Mar 2005, 22:04:12 CET

On Mon, 21 Mar 2005, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> rpm -q kernel

# rpm -q kernel
kernel-2.6.8-4

> Od tego jest opcja w skrypcie od suspendowania to disk (co prawda ja
> wolę własne skrypy).

Ale ja robię właśnie na dysk, nie do RAM-u...

> Nie zawsze trzeba.

U mnie zawsze trzeba.

> W jaki sposób resumujesz z IDE będącego w modułach? Kernel robi resume
> _zanim_ zajmie się initrdem. Wyjaśnij.

Nie wnikałem, zresztą - dawno to robiłem. initrd jest i tak ładowane przed
próbą resume, więc spokojnie na tym etapie idzie wszystko zrobić.

suspend_swap           15372  0
suspend_block_io       11584  1 suspend_swap
suspend_lzf             4128  0
suspend_text            6608  0
suspend_core           42528  4 suspend_swap,suspend_block_io,suspend_lzf,suspend_text
xfs                   520024  1
ide_disk               12928  4
sis5513                10504  0 [permanent]
ide_core               93400  2 ide_disk,sis5513

AFAIR to potrzebna była odpowiednia wersja geninitrd, żeby wszystkie
potrzebne moduły były wrzucone do obrazu bez kombinowania.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost