STR

Pon, 21 Mar 2005, 22:19:05 CET

On Monday 21 of March 2005 22:04, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie wnikałem, zresztą - dawno to robiłem. initrd jest i tak ładowane przed
> próbą resume, więc spokojnie na tym etapie idzie wszystko zrobić.
_Tylko_ przy swswusp2 (zewnętrzna łatka).

> suspend_swap           15372  0
> suspend_block_io       11584  1 suspend_swap
> suspend_lzf             4128  0
> suspend_text            6608  0
> suspend_core           42528  4
> suspend_swap,suspend_block_io,suspend_lzf,suspend_text xfs
>  520024  1
> ide_disk               12928  4
> sis5513                10504  0 [permanent]
> ide_core               93400  2 ide_disk,sis5513

Pf. Właśnie to jest wersja jajka zapatchowana swsusp2 :) Tylko parę wersji
naszych to ma (te stare, moje HEADowe, diabli wiedzą które jeszcze).
Obecne wersje jaja pldowego tego NIE mają.

Na lkmlu swego czasu pojawił się patch dodający możliwość resumowania po
starcie initrd ale chyba nie mergneli.

ps. wiem co mówię bo sam robiłem obsługę suspenda2 w geninitrd oraz w jajkach
(m.in. HEADowym).
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/