jak mozna kazac by chmod/chown działał tylko na plikach lub tylko na katalogach???

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Pon, 21 Mar 2005, 22:28:27 CET

Michał Panasiewicz wrote:

> może warto by zrobic pakiecik do którego by trafiały różne małe
> przydatne skrypty tego typu do /usr/local/{bin,sbin} ??
>  odrębny katalog w CVS na te skrypty???

bardziej chodzilo mi o uwagi odnosnie (nie)dzialania skryptu :P
co do pakietu - ja jestem za. ale w sumie to co jeszcze tam wrzucic ? ;)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email
http://diary.urzenia.net  ::                 spamtest w ber.pl