STR

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 21 Mar 2005, 22:32:00 CET

On Mon, 21 Mar 2005, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> _Tylko_ przy swswusp2 (zewnętrzna łatka).

no nie przeczę.

> Pf. Właśnie to jest wersja jajka zapatchowana swsusp2 :) Tylko parę
> wersji naszych to ma (te stare, moje HEADowe, diabli wiedzą które
> jeszcze). Obecne wersje jaja pldowego tego NIE mają.

No to do dupy.
Można wiedzieć czemu nie ma?
Przecież to dobra rzecz, funkcjonalna i działająca... :-/

> Na lkmlu swego czasu pojawił się patch dodający możliwość resumowania po
> starcie initrd ale chyba nie mergneli.

Jakieś logiczne argumenty po temu były?

> ps. wiem co mówię bo sam robiłem obsługę suspenda2 w geninitrd oraz w
> jajkach (m.in. HEADowym).

Wierzę, ale mnie zmartwiłeś, bo się przyzwyczaiłem do tego :-/

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost