Bawił się ktoś czymś takim?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 22 Mar 2005, 00:10:58 CET

Jest sobie kontroler macierzowy Compaq Smart-2/P na PCI. Ładna rzecz. Bawił
się ktoś czymś takim, ale NIE w serwerze Compaq? (w Compaq to akurat ja się
bawiłem, mam dostęp do takiej maszyny). Mamy z kumplem problem, ponieważ
wsadziliśmy to urządzenie w dwuprocesorową płytę z Athlonami, a toto niby
się odpala, wypisuje komunikaty na ekran, ale po sprawdzeniu dysków i
stwierdzeniu braku woluminu (jeszcze nie zdążyliśmy go zrobić) zawiesza
maszynę na twardo. Nie ma możliwości ani odpalić tego z płyty od Compaq
żeby utworzyć wolumin, ani nie można podnieść PLD ani nic innego.

Na ile problemem może być to, że kontroler jest relatywnie stary (w
porównaniu do płyty głównej) albo, że nie umie się dogadać z procesorami
(Athlony)? Jutro kumpel ma go wsadzić w płytę ze starym Pentium, może wtedy
uda się go rozruszać.

Bardzo byśmy chcieli ten kontroler odpalić. Z góry dzięki za pomoc.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\