Bawił się kto¶ czym¶ takim?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 22 Mar 2005, 10:28:20 CET

On Tue, Mar 22, 2005 at 12:10:58AM +0100, Łukasz Ma¶ko wrote:
> Jest sobie kontroler macierzowy Compaq Smart-2/P na PCI. Ładna rzecz. Bawił
> się kto¶ czym¶ takim, ale NIE w serwerze Compaq? (w Compaq to akurat ja się

;-)

płytki do końfiguracji kontrolera masz ?
producent do compaq dodaje takich parę sztuk.

albo lepiej poszukac softu i to na win2k się konfiguruje, tzn
opcje,raid*,ilosc dysków spare, costam costam.

a moduły  a 2.4. to cpqarray lub cciss
i potem dostępne w /dev/cciss/* albo /dev/ida/ ale tu mogę
już nie pamiętać ...

abram.

--
Z punktu widzenia Rewolucji ¦wiatowej ludzie zasadniczo
dziel± się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba