oprogramowanie do zarzadzania drukami w firmie ubezpieczeniowej

Artur Pażuś pazur w rulez.pl
Śro, 23 Mar 2005, 00:44:18 CET

Dnia Wed, 23 Mar 2005 00:01:59 +0100, Miesiu <linux_mdk w wp.pl> napisał:

> Kłania się arkusz kalkulacyjny - ja tak liczę dłużników i całą resztę
>
> Miesiu

Wrecz uwielbiam ludzi, ktorzy uwazaja, ze arkusz kalkulacujny jest
panaceum na kazdy problem.
Twoja wypowiedz dowodzi o Twojej ignorancji i braku znajomosci sposobu
obiegu dokumentow w duzej firmie.

Wedlug mnie najprostszym rozwiazaniem bylo by zastosowanie jakiejs
aplikacji bazodanowej z interfejsem www
(chyba kazdy potrafi wypelnic formularz :)) w polaczeniu z poczta
elektroniczna.

--
Artur "Pazur" Pażuś
	Jedno wiem, jedno jest pewne,w nieskończoności tajemniczej