oprogramowanie do zarzadzania drukami w firmie ubezpieczeniowej

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 23 Mar 2005, 01:05:28 CET

Dnia 23-03-2005, Ĺ›ro o godzinie 00:44 +0100, Artur Pażuś napisał(a):

> Wrecz uwielbiam ludzi, ktorzy uwazaja, ze arkusz kalkulacujny jest
> panaceum na kazdy problem.
> Twoja wypowiedz dowodzi o Twojej ignorancji i braku znajomosci sposobu
> obiegu dokumentow w duzej firmie.
>
> Wedlug mnie najprostszym rozwiazaniem bylo by zastosowanie jakiejs
> aplikacji bazodanowej z interfejsem www
> (chyba kazdy potrafi wypelnic formularz :)) w polaczeniu z poczta
> elektroniczna.

tez mysle o czymś podobnym moze nie tyle o pełnym CRM (poczta akurat
chyba na razie niepotrzbna :) ) ale o takim rozwiazaniu myślałem
akurat firma duza nie jest ale kontrola obiegu dokumentów - szegolnie
scisłego zarachowania (a raczej brak spójnej bazy) zaczyna być uciązliwy
:)
--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl