VIA Samuel 2

tligocki@skawina.com.pl tligocki w skawina.com.pl
Śro, 23 Mar 2005, 14:48:54 CET

> Użyj i586, niestety.

Delikatnie mówiąc, zauważyłem lekką niespójność w tym, co napisałem.
Instalowałem pakiety przesnaczone dla i586, a mimo to, przed zalogowaniem
mam taki ekran:

  .------------------------< PLD Linux 1.99 (Ac) >------------------------*
:|:
:|:  Welcome to emil
:|:  Wed Mar 23  2005 13:09:05
:|:
  `---{ 0 users }---[ 2.6.8 ]---( i686 )------*

Zwracam uwagę na i686 w ostatnim nawiasie.
Zresztą sam napisałem:

> [root w emil ~]# uname -a
> Linux emil 2.6.8 #1 Tue Oct 19 08:06:24 CEST 2004 i686 VIA_Samuel_2
> unknown PLD Linux

Przejrzałem pliki /etc/issue* i mam:

[tomek w emil tomek]$ cat /etc/issue
  .------------------------< PLD Linux 1.99 (Ac) >------------------------*
:|:
:|:  Welcome to \n
:|:  \d \t
:|:
  `---{ \U }---[ \r ]---( \m )------*

\l [tomek w emil tomek]$ cat /etc/issue.net
  .------------------------< PLD Linux 1.99 (Ac) >--------*
:|:
:|:  Welcome to %h
:|:  %d
:|:

Jak więc właściwie ustawić zmienną %m (\m)?
Albo inaczej: skąd ona jest pobierana?

--
Pozdrawiam,
Tomek L.