dasher w pld -- pomóżcie uruchomić pls

Tibsnorg Pieckymoosy abbab w o2.pl
Śro, 23 Mar 2005, 17:42:56 CET

Cześć
Mam bardzo poważny problem z jednym programem, którego nie potrafię
sam rozwiązać. A ponieważ program jest mi *bardzo* potrzebny zwracam
się do Was o pomoc.

Program się nazywa dasher [zapewne nikt go z Was nie używa] i w PLD
jest obecnie paczka w wersji 3.2.11-2. Ta wersja nie nadaje się do
użytku.

Program zużywa 100% procesora i jedyne co można zrobić, to go ubić
(jak już się uda przełączyć do jakiegoś terma). Patrzyłem po
archiwach jego listy, i ktoś już zgłaszał ten problem, ale
wystarczyło przejść na kernel 2.4. W PLD to nie pomaga.

Budowałem różne wersje z CVSu; ostatnia [3.2.15] zdycha zaraz po
uruchomieniu, najlepiej dzieła wersja 3.2.12; najlepiej tzn. zużywa
~90% (przez cały czas działania) i jak się uprzeć to nawet da się
nim coś napisać. (Podobnie się sprawuje wersja windowsowa pod wine).
Mam możność uruchomić go na jakimś starym Debianie (tam jest wersja
3.2.0 i działa jak trzeba)

Mam wyniki ze strace zrobionego na tym Debianie i u nas na jajkach
2.6 i 2.4

Gdy ktoś komu te wyniki coś powiedzą zechciał spojrzeć na to, to
byłbym bardzo wdzięczny. Chętnie wysłucham również rad jak inaczej
sprawdzić co jest z tym nie tak, i z której strony ugryźć żeby
zadziałało, bo program jest mi niezbędny
TIA