Fatal exception in interrupt

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 24 Mar 2005, 09:35:21 CET

On Wed, Mar 23, 2005 at 06:05:56PM +0100, tligocki w skawina.com.pl wrote:
> Dałbym głowę uciąć, że problem leży w konflikcie obsługi przerwań, skoro
> napisał "Fatal exception in interrupt" A jak to sprawdzić?

A ja nie. Po prostu wykrzaczył się kernel z jakiegokolwiek powodu, a że
akurat w trakcie obsługi przerwania, to system nie może kontynuować
pracy i dlatego jest "kernel panic".

Na 90% to jest wina sprzętu, najprawdopodobniej walnięta pamięć. Wymień
i zobacz, czy będzie lepiej. To że memtest86 nie pokazuje błędów, to nie
znaczy że pamięć jest 100% sprawna, jednak warto memtesta zapuścić, bo
w wielu przypadkach może potwierdzić problemy z pamięcią.

Pozdrowienia,
	Jacek

> Chyba poproszę jakiegoś crackera, by przeanalizował rejestry eax, ebx,
> ..., esp - tu musi być jakaś wskazówka.

Przepuść oopsa przez ksymoops, dopiero wyjście z ksymoopsa ktoś może
skutecznie przeanalizować. Ale jeśli wywala się w różnych miejscach, to
nie ma co analizować i tylko trzeba  sprawdzić sprzęt.

Pozdrowienia,
	Jacek