Fatal exception in interrupt

Jan Wideł jwnews w debian.maszyna.pl
Czw, 24 Mar 2005, 12:47:26 CET

On Wed, 23 Mar 2005, tligocki w skawina.com.pl wrote:

> A czym można monitorować temperaturę procesora w PLD?

O ile płyta obsługuje, to jest coś takiego jak i2c + oprogramowanie do
tego. Poszukaj w googlach.

> Chyba poproszę jakiegoś crackera, by przeanalizował rejestry eax, ebx,
> ..., esp - tu musi być jakaś wskazówka.

Spróbuj, a potem podziel się wiadomościami. Ale na mój nos, wygląda to
tak, że te procesory są, hmm do bani. WinChip, miał być tańszą wresją
Intelowskich prcesorów. Widocznie za tanią. Tak to czasami jest, co tanie
to drogie:).

Jan Wideł
http://debian.maszyna.pl   | 	jasiek(at)debian.maszyna.pl
PLD Linux Developer 	   | 	jasw(at)pld-linux.org