Fatal exception in interrupt

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Czw, 24 Mar 2005, 20:17:04 CET

Jacek Konieczny wrote:

> Używasz XFS? Na 2.6.8 mogą być z tym problemy, właśnie takie wyglądające
> na przypadkowe.

wlasnie mam taki problem, wczesniej na 2.6.8, teraz na 2.6.10. rozne
aplikacje w roznych momentach segfaultuja, ze dwa razy cos mi wskazywalo
na dyski lub filesystem (wlasnie xfs) - nie pamietam teraz dokladnie
komunikatu bledu. czy ten problem wystepuje tez poza 2.6.8 ? bo
podejrzewalem sprzet, ale nie mialem jak na razie posprawdzac, wiec
tylko rebootowalem i odpalalem na szybko...

# cat /proc/cpuinfo | grep 'model name'
model name      : AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email
http://diary.urzenia.net  ::                 spamtest w ber.pl