X11, radeon, LCD - jak to ruszyć?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 25 Mar 2005, 08:04:13 CET

On Thu, 24 Mar 2005, Jacek Osiecki wrote:

> Spróbowałem też 2.6 - skutki identyczne :( Załadowałem wszystkie moduły
> które wydawały mi się mieć znaczenie...

No dobra, już działa.
Powód? Coś spsute w driverze do Radeona, przez co nie potrafił wykryć że
monitor podłączony jest przez DVI!
Dopiero dodanie:

         Option     "MonitorLayout"      "TMDS"

pomogło.

A DRI - cóż, nadal nie działa. Ale skoro dotąd z tym żyłem... ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004