Limity w (chyba) grsec

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 25 Mar 2005, 21:08:29 CET

Dnia piątek, 25 marca 2005 18:21, Michal Chruszcz napisał:
[...]
> A może jest to kwestia ustawień w /etc/sysctl.conf?
Przejrzałem właśnie ten plik. Może i masz rację - tylko jak się patrzy na
wersję dystrybucyjną, to tam nie ma ani linijki na ten temat. Owszem, jest
trochę do grsec-a. Tylko przed tą sekcją jest napisane "kernel 2.4 only", a
poza tym żaden z tych parametrów nie przypomina czegoś odpowiedzialnego za
ten błąd (według mnie; pomijam, że wszystko jest zahashowane czyli jedzie
na standardowych ustawieniach).

Ciągle nie wiem, jak to ugryźć :-(
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\