lstad i wykres live

dyndus@zsee.bytom.pl dyndus w zsee.bytom.pl
Sob, 26 Mar 2005, 11:14:18 CET

W Twoim liście datowanym 24 marca 2005 (10:41:04) można przeczytać:

u mnie nie dziala rowniez na lstat-2.3.2-9, ale pamietam ze na
wczesniejszych wersjach dzialo prawidlowo. Mimo ze szukalem starszych
wersji np lstat-2.3.2-7 to nie udalo mi sie zlokalizowaz tego pakietu.
Jak by ktos mial gdzies ten pakiet i moglby go udostepnic to prosze o
kontakt.

Pozdrowienia,
Michał Pniewki
dyndus at zsee dot bytom dotpl