prędkość ściągania

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Sob, 26 Mar 2005, 16:55:02 CET

It seems like on Saturday 26 of March 2005 16:21, Marcin Doliński typed:

> $ host ftp.pld-linux.org

To po pierwsze. A po drugie jak te 2Mbit, które wiszą na ftp.pld-linux.org
dla większości świata się wypchają, a nie jest to trudne, to naturalnie
transfer znacznie spada.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php