ATI RADEON

BeCe boski_cinek w o2.pl
Sob, 26 Mar 2005, 19:34:41 CET

Grzegorz napisał(a):
> Wielkie dzieki!!! Zrobilem jak napisales i dziala - prawie.
> Zainstalowalem sterowniki otwarte.
> Jednak jedna rzecz mnie martwi - jak uruchomie:
> $ glxinfo
> to pisze:
> direct rendering: No
>
> Glxgears sie uruchamia tylko ze prawie o polowe mam nizsze osiagi niz Twoje.
> Czy mozna cos na to poradzic?

Tak. Przede wszystkim nie cytowac calego dlugiego listu, kiedy sie do
niego praktycznie nie ustosunkowujesz.
A po drugie sprawdzic, czy zaladowal sie modul radeona i agp:
#lsmod|grep agp
#lsmod|grep radeon

upewnic sie, ze ma sie zainstalowane X11-OpenGL-libs i, co
najwazniejsze, czy twoj model ATI jest wspierany przez otwarte
sterowniki. Jezeli nie, to niestety potrzebujesz tych z ati.com zeby
miec sensowna wydajnosc 3D. Tyle, ze wtedy bedziesz mial prawdopodobnie
czasami zawieszajacy sie system:/.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org